Zarządzenie Nr 137/2005

Burmistrza Miasta i Gminy Skoki

z dnia 14 listopada 2005 r.

.

w sprawie :

ogłoszenia przetargu nieograniczonego, zatwierdzenia ogólnych warunków

przetargu na utrzymanie czystości i porządku na ulicach miejskich w

Skokach w okresie od 01.01.2006r. do 31.12.2006r. oraz powołania Komisji

Przetargowej.



Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1980r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. Nr 142, poz. 159 z 2001r ) i art. 18 i 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 2004r. ze zmianami )


Burmistrz Miasta i Gminy Skoki

postanawia:


§ 1.


Ogłosić przetarg nieograniczony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych na „usługi komunalne związane z utrzymaniem czystości i porządku na ulicach miejskich w Skokach w okresie od 01 stycznia 2006r. do 31 grudnia 2006r.


§ 2.


Ustalić ogólne warunki zamówienia:


1. Wartość zamówienia poniżej 60.000 EURO

2. Sposób ogłoszenia: informacja na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu oraz na stronie

internetowej UMiG Skoki.

3. Termin składania ofert: do dnia 06 grudnia 2005r. (wtorek) do godz. 945

4. Miejsce złożenia ofert: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Skokach - pokój Nr 13

5. Termin i miejsce otwarcia ofert: siedziba Urzędu Miasta i Gminy w Skokach (salka na

parterze)

dnia 06 grudnia 2005r ( wtorek) o godz. 1000

6. Termin realizacji zamówienia: od 01 stycznia 2006r do 31 grudnia 2006r.



§ 3.


Zatwierdzić Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia stanowiącą załącznik do niniejszego Zarządzenia.







- 2 -


Do przeprowadzenia przetargu powołać Komisję Przetargową w składzie:


1. Przewodniczący Komisji: Zbigniew Gronowicz

2. Sekretarz Komisji Ryszard Kobus

3. Członek Komisji Ryszard Fryske



§5.


Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa.


§ 6.


Zarządzenie wchodzi w zycie z dniem podjęcia.