ZARZĄDZENIE NR 124/2005
Burmistrza Miasta i Gminy w Skokach z dnia 14.10.2005r.
w sprawie powołania Komisji oraz ustalenia sposobu zniszczenia dokumentów niearchiwalnych z Wyborów uzupełniających do Rady Miejskiej Gminy Skoki przeprowadzonych w dniu 08 maja 2005 roku.
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 listopada 2002r. w sprawie spospbu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U.Nr 209, poz. 1781) zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuję komisję w składzie:
-
Blanka Gaździak - Przewodniczący
-
Kamila Fredrych - Sekretarz
-
Grażyna Kida - członek
celem zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej z wyborów uzupełniających do Rady Miejskiej Gminy Skoki przeprowadzonych w dniu 8 maja 2005r., a przechowywanych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skokach.
§ 2.
Komisja dokona zniszczenia następujących dokumentów poprzez ich pocięcie:
-
Spisy wyborców (oba egzemplarze);
-
Kart do głosowania wykorzystane i niewykorzystane;
-
Drugie egzemplarze protokołów rejestracji list kandydatów na radnego oraz wykazy podpisów osób popierających zgłoszone listy;
-
drugi egzemplarz protokołu głosowania w obwodzie;
-
drugi egzemplarz protokołu wyborów wraz z zestawieniem wyników głosowania w okręgu wyborczym
§ 3.
Czynności zniszczenia należy dokonać zgodnie z wytycznymi Krajowego Biura Wyborczego Delegatura w Pile.
§ 4.
Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.