ZARZĄDZENIE NR 124/2005

Burmistrza Miasta i Gminy w Skokach z dnia 14.10.2005r.

w sprawie powołania Komisji oraz ustalenia sposobu zniszczenia dokumentów niearchiwalnych z Wyborów uzupełniających do Rady Miejskiej Gminy Skoki przeprowadzonych w dniu 08 maja 2005 roku.

Na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 listopada 2002r. w sprawie spospbu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U.Nr 209, poz. 1781) zarządzam co następuje:

§ 1.

Powołuję komisję w składzie:

    1. Blanka Gaździak - Przewodniczący

    2. Kamila Fredrych - Sekretarz

    3. Grażyna Kida - członek

celem zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej z wyborów uzupełniających do Rady Miejskiej Gminy Skoki przeprowadzonych w dniu 8 maja 2005r., a przechowywanych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skokach.

§ 2.

Komisja dokona zniszczenia następujących dokumentów poprzez ich pocięcie:

    1. Spisy wyborców (oba egzemplarze);

    2. Kart do głosowania wykorzystane i niewykorzystane;

    3. Drugie egzemplarze protokołów rejestracji list kandydatów na radnego oraz wykazy podpisów osób popierających zgłoszone listy;

    4. drugi egzemplarz protokołu głosowania w obwodzie;

    5. drugi egzemplarz protokołu wyborów wraz z zestawieniem wyników głosowania w okręgu wyborczym

§ 3.

Czynności zniszczenia należy dokonać zgodnie z wytycznymi Krajowego Biura Wyborczego Delegatura w Pile.

§ 4.

Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.